om smärta kunde döda

fyfan, jag kan inte gå! blev ben/rump dag på gymmet i typ 1 och 45 min, så nu
är man ju skapligt död! trodde jag knappt skulle ta mig hem, kände som benen vägde
cirkus 100 kg vardera, THAT FEELING AFTER A WORKOUT, I HATE IT! seriöst, finns
inget skönt alls med den! alla säger att det är så skönt att svettas och känna smärtan
i kroppen, men nej det är inte skönt! ville bara får det ur mig haha ;)
 
får se om det blir någon gymvända lite senare, men tror det knappast! höll ju på att
spy när jag var där, haha men nej nu ska jag inte klaga, det är skönt att träna!
 
detta körde jag idag:
 
uppvärmning
snabb pw på löpband 5 min för att få musklerna lite aktiverade
50 knäböj utan vikt
 
15x4 knäböj med 15 kg hantel
15x4 höftlyft med 20 kg vikt på magen
15x4 buttkicks maskin 37 kg
10x5 benpress 80 kg
8x4 benspark med snöre 27 kg
10x4 på vardera ben, utfallssteg stillastående bakåt 14 kg
8x4 stående rump lyft 30 kg
 
tror det var allt, är så trött så kmr inte ihåg :(
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback