kvällsgym

Jobbade skönpass idag, sen när jag kom hem väntade jag på att johan skulle sluta. Sen somnade jag på golvet kl fem till halv sju haha, skapligt ovärt! Men alltid skönt att sova ;) 
Men ryckte upp mig och åkte till gymmet och körde lite mage, gick helt okej. Men har en sån jävla träningsvärk i benen så var svårt att göra vissa övningar, ska inte hålla på att träna ben så mycket nu eftersom dom tränades ganska tungt igår, dom är ju under nedbrytning nu och byggs upp under vila för att återhämta sig och bygga. Därför är det viktigt att dela upp olika muskelgrupper när man tränar :)
 
Blev ett hyfsat lungt pass idag, var lite seg somsagt.
Sprang uppvärming 2 km på 10 min
Basic crunch 15×4
Side crunch left 15×4
Side crunch right 15×4
Planka 1 min × 4 
Roll upp 10×4
C-crunch 15×4
Knee crunch 15×4
Tror de var allt:)
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback