#itshardouthere4abitch

Idag har jag vart på arbetsinterljuv, den gick ljuvligt! Så nu har jag tre olika jobb hehe, alltid roligt att jobba! :) är just nu på jobbet, slutade precis och ska ta mitt pick och pack å dra till vikmanshyttan! 
 
Taggad för ikväll för då blir det dressyrträning! 
Är gym sugen, men det får vänta till morgondagen! 
 
Pyss
 
 
BOM glömmer aldrig denna dag då jag tog detta kort haha

sara

Vad jobbar du med för tre olika jobb och ungefär hur mycket jobbar du en normal månad?

2014-03-23 / 14:36:11
sofia

Hej! Jag jobbar som personlig ass samt på ett gruppboende! Just nu har två jobb, skrev fel. Men får se om det blir något mer! Eftersom jag är vikarie så kan det bli mycket jobb alltefter hur mycket jobb jag tar åt mig, från deltid upp till heltid :)

2014-03-23 / 19:30:34
URL: http://www.sofiawestman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback