its friday

Hoppas alla har en bra helg, dricker er redlöst fulla och har ångest och mår piss dagen efter haha ;) guud kommer inte ens ihåg när jag drack
Alkohol sist, måste vart juldagen?! Hehe men jag hade en festperiod i somras, det räcker!
Sitter på jobbet, slutar om en halvtimisch!
 
Funderade på att dra till gymmet efter jobbet, men är helt jäkla slut efter den här dagen!! Ibland måste man lyssna på kroppens signaler och tat lungt! (Okej nu syftar jag inte på kl sex på mornarna när man är som en död zombie) haha, men ska fan hem och sova, ska upp sex imorgon och jobbelijbba! Zombiemode ON 
 
Får tagga för ett hårt gympass imorgon istället ;)en eextra kick när man har nya träningskläder också, nu ser jag snart ut som ett ypperligt gymfreak! 
 
Puss
 
 
Better bodies
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback