hey och hå

precis klämt i mig lite pizza hehe, var så jäävla gott! skönt efter ett långt jobbpass..
nu ska jag duscha & fixa lite för morgondagen, ska iväg imorgon bitti till borlänge och göra
lite tester/interljuver i hela fyra timmar, så lär ha lite fokus uppe och vara pigg!
 
annars då? blev ingen träning efter jobbet, lat som man är! är så jäkla trött på
det här vädret nu, vill ha värme så man kan ut och marscha samt springa i en
härlig vårsol!
 
haha bra inlägg, nu lär jag sova!
 
puss och godnatt
 
SAKNAR ATT TÄVLA!! längtar till sommaren när man får tävla storhäst på riktigt haha!
 
haha ok, ni får en hästbomb 
 
 
 
det här är bolero, storhästen jag rider nu!
 
 
 
 
 
min första träningstävling på d-ponnyn binett som jag red för två år sedan. Sjukt lärorik tid
på en fin ponny, red henne som fem åring och tävlade från LC:1 upp till LA:P1 med placering
på ca 68 %. kvalade nationellt och han med en enstaka tävling innan jag blev för gammal
 
hon har blivit så jäkla fin nu, felicia rider henne nu och det går jätte bra för dem!
alltid roligt när man har varit med och lagt grunden och utvecklat en ponny som binett!
 
 
 
 
 
den här tävlingen kommer jag allti komma ihåg! blev en dubbelvinst i vår första utetävling,
tror jag red LB:1 på 78 %
 
 
 
första DM 2011 brons
 
 
 
världens bästa ponny som alltid kommer ha den största platsen i mitt hjärta <3
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback