#hellohey

fan, känner mig helt zombieaktig, har varit igång hela dagen non stop från halv sju imorse, kommer nog sova gott! 
Har nyss ätit broccoli, det blev mitt fredagssnacks haha, älskar broccoli, en nyttig fredagssnack kan man säga! 
 
Provade min bikini igår också, har sagt det förut och jag säger det igen: jag vill ha sommar!! 
Vår hundjövul har käkat på bikinin så den va sönder, men med nål och tråd kan man lösa det mesta har jag hört ;) 
 
Försöker bli av med lite underhudsfett som jag lyckats dra på mig ;) haha..men det går faktiskt bra! Så länge man tränar och äter bra så försvinner det sakta men säkert, ha tålamod! 
Har gått ner -3 kg, får hoppas att det inte är muskler bara! Annars har jag aldrig ställt mig på vågen, man ska inte fokusera på siffrorna, men nu gjorde jag det bara "för att". Har alltid varit naturligt smal och haft bra förbränning vilket gjort att jag kunnat käka vad som helst utan att det har lagt sig, men nu vette fan! Haha :( 
 
 
 på dessa bilder ser man skillnad
 
 
 
haha ser ju ut som jag har mans rygg på.bilden ovan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback