go hard

hejsvejs!
hur underbart är inte detta väder? jo helt fantastiskt!
var ut på en powerwalk imorse (eller ja imorse, klockan var väl halv elva haha)
men jag kom ut iaf ;D gick upp på stadsberget och gick runt och runt, var ju
typ som en jäkla labyrint där uppe, gick längs stigar och lite sådär haha, kan
inte riktigt dom där längorna, så vet faktiskt inte hur långt jag gick!
 
nu har jag smällt i mig en sallad, har låtit kroppen tagit upp maten så jag ska snart
dra mig till gymmet för lite magträning! sen mot kvällen blir det nog lite ben och rumpis!
 
 
 
ta gurka, tomat, paprika, blandssallad eller andra grönsaker och blanda ihop! 
lägg i lite kyckling samt kalkon, istället för sås ha på en klick lättkeso.
toppa med rostade sesamfrön!
AND VOILA, en nyttig supergod sallad! :D 
glömde dock avokadon hehe
 
 
dags att ta sig an gymmet för lite magträning! varierade situps är den bästa träningen enligt
mig. kom ihåg för att få en tränad och slimmad mage så är det 70% av kosten som spelar in
samt 30 % är träning.
 
 
slänger upp några bilder som togs i måndags innan jag skulle iväg på bio med chrille.
vi såg filmen 300, AS BRA! se den filmen, dock varning för ganska råa scener
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback