cuz im happy

Åå herregud, har klämt i mig ett helt berg med mat. Och då menar jag ett berg, typ hela mount everest, så fort jag tränar så äter jag som en häst (antingen är jag jävligt hungrig elller så sitter det bara i huvudet)
 
 var lite groggy efter träningen, jag och Johan skulle förbi ica och handla på vägen hem, så såg ja på klockan att den var tio i tio, så i panik gasar jag dit och stressar i butiken och köper det jag egentligen inte skulle ha. Haha sen när jag är ute på vhytterakan så ser vi att klockan är nio! Haha dum man är ibland :(
 
Jaja hur som haver så gick träningen bra, sprang lite intervaller på bandet. Skulle egentligen kört styrka, men vill inte ha världens träningsvärk när jag ska rida dressyrträning imorgon, tänker långsiktigt ;) sprang intervaller 5 km och joggade ner 2 km, sen i förmiddag gick jag 8 km, så 1, 5 mil har jag rört på mig idag! Ville dock spy på löpbandet, drygt både fysiskt och psykiskt att stirra in i en skärm, har svårt att koppla bort och fokusera på nått annat, istället så springer jag där som en liten pyroman och tänker "bränn kalorier, bränn, ja sådär ja, öka öka, kom till mamma) haha okej nej så creepy är jag inte, men allt känns så segt gentemot att springa ute! ;) en vanesak antar jag, men en eloge till er som orkar kriga på länge på bandet!
 
 
när träningen är dryg så tänker jag tillbaka på våra fältveckor hur vi fick krypa i svår terräng och bara gå och gå och aldrig veta när vi var klara, det ger mig extra energi till att kriga igenom den sista kilometern. Aldrig ge upp.
 
bilden är från första fältveckan precis när vi kommit tillbaka till regementet, hade inte tvättat mig på en vecka, så var ganska lortig ;) hade taffsat lite en gång) håret var som en svintoboll! Aldrig någonsin har jag uppskattat en säng så mkt som jag gjorde då, känslan var helt underbar! ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback