brunch

Har nyligen ätit en hälsosam och supergod brunch! Var as hungrig när jag kom tillbaka från powerwalken hehe..
 
Åt rester från proteinpannkakan igår och blanda i lite smått och gott! 
 
För denna proteinpannkaka behöver du;
1 ägg
1 banan
1, 5 dl fiberrika havregryn
1, 5 dl proteinpulver, jag använde mitt smaksatta diet pro smaken choklad, blanda även i lite mjölk för att inte få pulvret så "mjöligt" 
1 kryddmått salt
Stek i smör alt kokosolja om ni har det hemma :)
 
Ha på lite vad ni känner för, tex lätt keso/turkisk yoghurt och blanda med bär eller lite sylt.
 
 
haha asså det ser ju bara äckligt ut på bilden, men ser bättre ut i verkligheten iaf;)
 
här har jag haft på sesamfrön och gjort en guacemole blandning på kanten med en smörgås. Toppat med keso och lite sylt (måste väl få ha liiite med socker i va? )

Madeleine Sjöholm

är chokladsmaken bra eller rekomenderar du nån annan smak?:D

Svar: jag tyckte chokladsmaken var god :) har även i hallon/jordgubb som också smakar bra! :D sen finns det även naturella proteinpulver just anpassat mer för matlagning om man vill ha det, men alltid godare med smak tkr jag (:
Sofia Westman

2014-03-10 / 11:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback