booom

Kaboooom its friiday! Fast jag har iofs haft fredag hela veckan typ? Har bara jobbat en dag, kliiiiiar i finger toppsirna, vill jobba jobba! Idag är det ingen vanlig dag för idag ska jag vara med Frida ( hallå även jag har också en kompis faktiskt)!! 
 
Ligger i sängen och bara skjuter fram min pw och blir bara hungrigre och hungrigare! Ska ta mig en kaffe och ge mig ut på en promenix! Har fett ont i revbenen också...tränade mage lite halvdåligt igår, men det tog ju lite iaf? 
Btwwwwww har äntligen köpt nya jeans som inte är sönderslitna, annars älskar jag ju slitna jeans! Men nu blev det ett par clean, vad tycks?! 
Blev as dåliga bilder, svårt att ta kort på sig själv
 
 
 

Anonym

Fina :)) vad är det för modell?

Svar: gina tricots jeans för 399 :-, modellen heter molly har jag för mig :)
Sofia Westman

2014-03-07 / 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback