best of the day

Godag sunshines! Vilket jäkla väder, och självklart jobbar man en dag som denna..har dock slutat nu & avnjutit den bästa "afterworkmeal" ever. Tyvärr så har det vart långhelg och jag känner bara att jag vill rensa bort all onyttig mat som vart i min mage haha, så nu är det back to att försöka vara lite nyttig igen. 
 
Har blandat en smoothie på banan, lätt mjölk, lätt turkisk yoghurt, hallon & blåbär. Till det citronvatten och självklart finns mina riskakor med jordnötssmör och banan på i ett hörn! Nu är jag proppmätt och ser fram emot kvällens träningspass :-) har dock inte lagt upp något träningsprogram för denna vecka, har haft sjuk träningsvärk i benen och rumpen efter passet jag hade för någon dag sedan. Gjorde lite nya övningar & fy i heövete vad ont jag har haft, knappt kunnat sätta mig haha :-) 
 
Pyss
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback