workie workie

Sitter på jobbet och har en liten rast. Jobbar 7-14, skönt att komma hem i tid och ha hela dagen framför mig. haha ingen träning blev det igår heller....känner mig så lat! Blev en film och lite hetsätande av melon och pringles, sen däckade jag vid nio och vaknade kl tre på natten och var tvungen att gå upp och tvätta bort mascara samt borsta gaddarna! Så jävla typiskt mig att somna,sover så jäjävla djupt. Skulle inte ens vakna av en fet jävla bomb som smällde brevid mig (okej tekniskt sett skulle jag väl hinna bli död) men ni fattar poängen ;) 
 
Ska försöka sno åt mig mammas och papps nya bil till gymmet senare, det tog bara 18 år för dom att skaffa någon ny! Men plötsligt så händer det
 
 
 
hä blev en vit volvo xc70! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback