nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
 
Ja det gjorde jag verkligen! ;) gmu, resan till turkiet bla! Fick även slåss för första gången på riktigt haha....
 
Har du några nyårslöften?
 
Ja några, bli lite hälsosammare mot mig själv. Träna mer och börja rida igen. Uppskatta det jag har och utvecklas mer som människa och upptäcka nya saker!
 
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nopp
 
Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?
 
19 augusti - intrycket på k3
8 november - muck 
 
Största misstaget?
 
Har inte gjort nått misstag som jag ångrar, jag har istället lärt mig jävligt mkt av dom!
 
Bästa köpet?
 
Måste nog vara några av mina klackskor ;)
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
 
Kläder, alkohol och bensin 
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
 
Absolut! :) 
 
 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2013?
 
Armin van bureen - this is what it feels like
Avicii-wake me up 
 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 
Jag var nog jävligt upp och ner, svårt att säga!
 
Vad önskar du att du gjort mer?
 
Legat haha. Nejdå, jag skojjar bara........ (nej det gör jag inte) vart lite gladare och sett mer möjligheter! 
 
Favoritprogram på TV?
 
Pretty little liars, paradise hotel
 
Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Firade den för tredje året med Johan ;) umgicks med släkt och familj :)
 
Blev du kär?
Ja
 
Har någon sårat dig?
Ja, men det är väl karman som slår tillbaka med tanke på att jag vart en idiot själv :) 
 
Träffat ett ex?
Blivit ihop med ett ex igen till och med ;)
 
Något händelse som du förutspådde skulle hända? 
 
Haha jaa...;) att johan snart skulle inse att han ödslat någon månad på ren skit! 
 
Bästa med 2013? 
Sommaren, nya vänner och självaste gmun! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback