my room

åh, jag älskar vita rum!
tur att vi bor i ett big house så man kan välja och vraka och byta rum om man så vill ;)
har ju vart tre lägenheter här, så plats finns det!
är knappt nått i lägenheten i stan, hehe..johan jobbar ju borta i veckorna så då
är det så ensamt att vara där!
 
hur som haver, håller på att skriva träningsupplägg dag för dag så jag slipper
stå som ett frågetecken på gymmet och fundera vad jag ska göra för övningar.
brukar dela upp muskelgrupperna per dag!
 
 
haha det är en morot jag har i munnen, inte min tunga! ;)
 
 
haha har precis skruvat upp en hylla där några av mina klackisar står, istället för att köpa dyra
prydnadssaker, så köper jag klackskor som prydnader istället!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback