in your arms

 
godkväll! snart blir det godnatt...börjar kl sju imorgon haha :( drygt..jag är inte
någon morgonmänniska direkt, men om ni slår ihop en zombie+en bulldog så får ni
en nyvaken sofia! 
 
idag har jag bara vart inomhus efter jobbet, kollat på en massa serier! måste väl bara vara
det bästa som finns? (haha vilket roligt liv jag verkar ha) men det är så jävla skönt att bara
slänga sig i soffan med datorn och bara leva sig in i sina favvoserier! oslagbart ;)
 
fast något som är ännu oslagbarare är väl att min lilla pojkspoling kommer hem från
uppsala imorgon! :D yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
då får jag inte fläka ut mig i min säng längre, haha :(
 
justja, har börjat att lösa korsord faktiskt! as kul (fan vad gammal jag låter ) men löser massa
från veckorevyn tidningar haha! så inatt satt jag uppe i cirka två timmar och skulle
googla fram massa svar som jag inte fattade, fick ju panik! menmen, snart börjar väl
min osmarta hjärnis fatta att man lär tänka lite för att lösa uppgifter ;)
 
nämen GODNATT och sov så sött alla fula och söta!
 
okej, sitter och tittar på kap verde resan och VILL VERKLIGEN HA EN JÄVLA VARM SKÖN
SOLIG SOMMAR NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU TACK
 
 
bild från kapverde år 2012, min sötnöt
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback