im addicted 2 you

 
Blev jobb hela helgen, skönt det! Sitter just nu helt forever alone på rummet och har rast, vad gör man inte då? Självklart så bloggar man något helt onödigt/tråkigt/ointressant. ;)
 
Idag klev jag upp 10.00. Jag sträckte sedan på mig och låg kvar i sängen till halv elva, sen gick jag upp och tog en morgonbajs! Haha skojja bara :( har sån torr humor just nu, vill skratta! Vart är du frida haha
 
Näjmän igår tog jag mig faktiskt i kragen och började spela innebandy igen, sjukt kul att vara tillbaka må jag säga! :) bra extra träning istället för gym, då kan jag skippa kondisträning på bandet eller göra burpees *ryser* 
 
Justja, var ju på besök hos frida för någon vecka
sen, AALLTSÅ DET var så sjukt! vi gick på stan och sen kom det fram två stycken andra som såg precis lika ut som henne och ville ta fanbild :) självklart agerande jag fotograf! Tänk hur liten världen kan vara! 
En bild som jag hittade på frida när hon lärt sig cykla! :)
 

Anonym

Hahah det är nog bara jag som skrattar åt dina inlägg!!! Hahah fanbilden <33<3 !!!

Svar: haha jaa! tror fan det :(
Sofia Westman

2014-01-17 / 22:36:47
Anonym

hahahhaah

Svar: haha
Sofia Westman

2014-01-17 / 22:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback