grymt

Sitter just nu och njuter av en god proteinshake ♡ tänkte bara dela med mig att det gick bra på gymmet! Körde bara axlar och rygg, har inte tränat det sen gmun och jävlar vilken skillnad mot förut haha! Så kul att se resultat av träning, man blir mycket mer peppad då
 
Dock är axlar nått jag måste stärka upp mer, med tanke på hur mycket problem jag haft haha fyfan, kan säga att det var en ren pina under gmun. Såg ut som jag hade världens tjurnacke eftersom dom var helt uppsvällda och ömma.
 
 
 
 
 
 
.
ryggen har blivit jätte bra tränad, ser bara bakifrån hur mina skuldror blivit mer ihop och musklade, spänner mig inte här. Har nog blivit efter marschningen till Perstorp fram å tbx....;) 
 
 
 
 
 
haha skrev ihop ett träningsupplägg innan, lade till två maskinövningar. Har blandat ihop repetionerna som ni ser hehe, ifall ni undrar..
ni fattar nog inte riktigt vad jag menar med vissa övningar haha
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback