godernatter!

åh herres! hur skönt är det inte att duscha håret då? tror det var fem dagar sen jag duschade
håret, haha äcklig jag är :( men har man ett sånt hår som mig så går det inte att tvättas varje
dag, tyvärr! 
 
sitter just nu inlindad i min nya pläd, är helt förälskad <3 följde med mamma och pappa till rusta
och fyndade en ny matta och fleecepläd haha! sen blev det en snabbvända på kupolen där 
nya träningstights köptes! blev en lite högre midjemodell då jag gärna vill träna med bara
sportbh, mycket skönare! tycker det känns så naket med tights som går under naveln när
man tränar utan tischa! fast det är ju en smaksak
 
imorgon är det en bra dag! för då kommer äntligen en efterlängtad johan hem <3 som
jag har saknat honom, helt sjukt att vi träffades för fyra år sen nu förresten! tiden går
så jävla fort, inte konstigt att jag känner honom så bra som jag gör! 
 
här får ni några nostalgi bilder
 
från år 2009 och framåt!
haha det är så kul att se hur man växer upp
 
 
 
 
 
 
hahaha
 
 
 
 
 
 
 
hahaha helt manisk
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback