ginger ljus

Tjollahoppsansa! 
Ligger i sängen och drar mig lite...hehe
Ser helt död ut, blir helt svullen i ansiktet när jag vaknar, och det hela blir ju inte bättre när man är så ljus i ansiktet! Man ser knappt mina ögonbryn/ögonfransar, men ska nog boka tid för ögonbryn och brynsfärgning! Ser nog lite piggare ut då och slipper blända folk i ansiktet ;) 
 
Förövrigt så läääääängtar jag till sommaren! Gaaad alla kläder jag köpt måste väl komma till användning? !?! Måste väl ut och träna lite mer nu, har legat på latsidan.....kanske tar mig an till gymmet ikväller!
 
Här har ni, haha...kommer ihåg ibörjan när jag träffade johan för typ fyra år sen (så jävla längesen haha) så sov jag alltid med mascara på ibörjan, så nervös man va så ville man inte visa sig osminkad ;) nu orkar jag knappt sminka mig längre förutom fest, vilket jag typ aldrig gör nuförtiden! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback