fan vad jag vill ha sommar!

Haha åh vad jag har tröttnat på detta väder :( 
Så jäkla tråkigt. .
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva! Ger er en liten lista av olika sanningar om mig själv!  *ooh scary haha* 
 
¤ jag har tvångstankar
¤ jag vill alltid ha den "förbjudna frukten"
¤ jag blir väldigt lätt intresserad av en person
¤ jag är kär 
¤ jag kan få jätte stort hat mot någon jag inte 
Tycker om.
¤ jag är inte falsk av mig, visar ofta vad jag tycker och tänker. 
¤ jag vill ut och resa
¤ jag snusar ibland
¤ tycker inte om alkohol
¤ har lätt för att stänga av och stöta bort människor
¤ jag vill bli polis eller skådis
¤ min största dröm är att ha en bra ekonomi, äga ett strandhus utomlands vid ett hav och äga en Lamborghini! ;) 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback