död

Ursäkta för dålig uppdatering, men är förtillfället helt död...kaputt machen, språnge de la hjerne, satana prutti huvvä...
 
Känns som det enda jag gör är att jobba hehe.....
Är förhoppningsvis ledig ihelgen :)) då får jag umgås med min älskling (vad tofflig jag är) extra mycket! Och hallå förresten, jag trodde man blev mindre tofflig ju äldre man blir, men jag är ju fan tvärtom...tänk när jag typ är 60 bast? Kommer springa runt och skicka gulliga sms och alltid ha
Rosor på sängen och....... okej nu tappade jag bort mig...det är kul att vara kär! Eller fel ordval, det är roligt? Det är chill? Det är fränt? Det är coolt? Det är fantastiskt? Där har vin det! FANTASTISKT FANTASTIQUE FANTASSMO FANTALIM FANTAHAASCHMUDMOHAMMED
(Försökte skriva på alla språk
 
 
Här får ni några bilder under dagen
 
 
 
skatbo, såhär ser de ut 
 om man inte borstar på typ några dar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback