ass eufori

haha tror allt cirkulerar kring arsel nuförtiden! ;)
känns som squats är det enda folk snackar om att träna,
och rumpor överhuvudtaget! fast det är väl bra, rumpor är ju fina?
förut var det ju bara massa bröst, silikon silikon......ingenting man
kan träna större direkt, men det är väl tur man kan träna sig till en stor rumpa? ;)
 
kan faktiskt totaldissa 30 days squat challenge, kan säga att jag testat, men ingen wow resultat
direkt. ingen träningsvärk överhuvudtaget, men det kanske var jag som gjorde fel?
iaf så är det ett sådant intensivt träningsschema med massa squats, musklerna hinner liksom
inte vila, och ni vet väl att musklerna byggs upp under bla vila? när man kör det där schemat så
bryts ju musklerna ner istället. då är det bättre att köra 3 intensiva pass i veckan och träna röv om
man vill få ett bra resultat!
 
chockera musklerna, lägg på extra vikt tex 50 kg skivstång och kör i repetioner istället för att köra 200 squats utan vikt.
 
 
 
kolla på massa inspo bilder, det ger en lite extra pepp!
och ja, det är min röv längst ner, nu kommer folk säkert reagera för jag lägger upp en sån bild, 
men jämför med bilderna ovanför, dom är ju tagna precis likadana. och dom bilderna lägger folk
upp dagligen för att ge folk träningsinspo, så ta det med en nypa salt! :)
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback