2 the gym

Nyklippt och nyduschad! Finns det någon skönare känsla? Haha är så osmart och duschar
Precis innan gymmet, men hatar känslan av att vara ofräsch/lukta illa/smutsigt och flottigt hår! Haha...men tränar mycket bättre och får större motivation när man känner sig pigg och fräsch!
 
Juste, nyklippt var jag också! Haha för er som inte vet så har jag klippt mig själv i snart fyra år nu! Har bara blivit missnöjd hos frissan då jag aalltid kommit missnöjd därifrån! Jag har ju lätt hår att klippa då det är så långt, + att om jag klipper fel så växer det typ ut direkt, växer som "ogräs" ibland, så ni som säger att aldrig erat hår växer, sluta gå till frissan hela tiden! Haha nejdå, men sluta slit på håret hela jävla tiden och färga det! Jag använder sällan värmeverktyg och har aldrig färgat/blekt håret förutom när jag färgade brunt underhår en gång i femman, tack vare det är mitt underhår mörkare än överhåret! Använd bra schampoo/balsam och använd hårolja och återfukta håret med inpackning en gång i veckan! Just nu använder jag en ny favorit serie, healing oil från lanza :) 
 
Puss nu ska jag byta om och träna 
 
 
ofixat och nytvättat skatbo ;)
 
 
och idag ska nya träningstoppen invigas! HAHAH jag dog när jag såg att det stog "melons"  på den.....jaja förhoppningvis tänker väl ingen på det, har väl en topp över! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback