träna träna

Kom nyligen från gymmet! Skönt att vara där sent, vill vara ensam när jag tränar, känner att jag vågar testa på olika övningar utan att folk ska hålla på å glo och tänka; va höllä dän dä jäntan på me egentligen?! Hehe...
Tränade lite röv, åh herre! Hittade en ny övning som verkligen hittade röven, jäklar vad det brände! Dock kände jag mig sjukt seg och bara masade mig fram typ...saknar militära!  Behöver fan ett befäl som skriker svetten ur en för att man ska åstadkomma något bra på gymmet! OCH VAFAAAAN ÄR DET HÄR MED SNÖÖÖÖÖÖ?.VILL JU FÖFAN HA EN JÄCLA VÅR NU!
 
Hur som haver, blev de dagliga gymselfiesen....hehe! Ska snart sova, blir nog en morgon promenad imorgon eller ett besök på gymmet, börjar jobbet halv fem så har sovmorgon också ;) 
 
 
skor: nike free run
leggings: hm
sportbh: hm
topp: nly fashion
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback