sofia vs kaka 0-1

Fan det här händer mig JÄMT! vaknar på morgonen och känner; nej men fan, idag ska jag börja bli nyttig och träna varje dag och sluta med godsaker!!!!!! Sen äter jag nyttigt början av dan, men sen kommer man hem och man ser en nybakt kaka på bordet så spelas detta scenario upp:
 
 
känner mig as fit att börja bli nyttig, spelar upp olika hashtagar i skallen ##strongisthenewskinny #cleaneating #eatfuckingclean och vad fan allt heter
 
 
ser kakan på bordet
 
 
helt förtvivlad och uppgiven som jag är så måste jag faktiskt lukta lite och se på den...
 
 
men SEN tänker jag; nej sofia, ajja bajja den måste du låta bli! 
 
lyckas sedan gå där ifrån, men tanken på den där kakan finns alltid kvar...
 
 
 
 
 
 
EN HALVTIMME SENARE
 
 
 
en minut senare.....
 
 
 
sofia vs kaka 
0-1 
 
Fml......


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback