make dem burn dem

vill inte sova! haha är så hög på dagens aktiviteter, har nämligen tränat dressyr i ridhuset
och det gick mkt braaaaaa och innebandyträningen gick också super! trots träningsvärken
i ben och röv, vill inte ens föreställa mig hur det kmr kännas att gå imorgon haha :( 
 
imorgon blir det lite mage/rygg på gymmet tror jag, ska sluta träna armar enskilt. dom får ändå
arbeta under vardagliga rutiner + att man får med dom under vissa övningar så dom får träning iaf! 
är ju den lättaste delen på kroppen att få snabbast resuötat och synligast muskler!
 
har precis sköljt ur min ansiktsmask + hårinpackning, såååååå nu känner jag mig superfreeeesh
 
 
 
 
använder hårinpackning från macadamia och ansiktsmask från dermalogica!
dyrt men bra produkter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback