hey ho

Idag är jag visst ledig! Ligger fortfarande kvar i sängen hehe.....har dock varit vaken sen åtta typ, varför vaknar man jämt så tidigt när man vet att man inte behöver gå upp någon speciell tid? Jag blir ju fan bara seg av att va ledig? Vill nästan jobba, johan har dragit iväg till uppsala och kommer hem på torsdag & jag känner mig ensam :( haha 
 
Dricker en kopp te och ska väl snart dra iväg mig till gymmet hehe, long time! Sen får vi se vad som händer, ska iväg på klubbmöte ang tävling ikväll iaf! Kul att börja dressyrtäävlaaaaaa igen, men nu på en riktig storhäst ;) 
 
 
haha så jävla osmickrad bild, skulle ta en "mysigisängenchilldrickakoppte" men i samma sekund så brände jag mig och fick istället en mer eller mindre omysig bild! Ser dessutom ut som en skrikande fyra månaders bebis helt utan tänder! Hahah frida, jag ser ju faktiskt ut som en bebis :( 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback