böring

Sitter och spelar in mig själv på instagram när tanken plötsligt slår mig att alla videoklipp jag spelar in kanske läggs upp? Haha tur det, fick panik där ett tag! 
Jag är en nattmänniska, på dan är jag seg på natten kommer jag igång! Nu har jag börjat med garderobsrensning och var även tvungen att pröva mina nya klackisar som så fint anlände till min ägo idag! ♡ materiel kärlek kallas det! Blir väl mitt tjugonde par nu haha, har använt två.av dem! Men vad fan gör det, dom är ju så vackra! 
 
Kommer vara trötter imon, ska släppa ut hästarna!.....bööölöö dom borde fan lära sig att gå ut själva, jävla latmaskar, får fan allt serverat och ändå är dom griniga pittar sen! Måste nog vara det mest otacksamma djuret! ..;) 
 
Näy nu ska jag skutta vidare! Till sägen, saknar joax också
 
 
rawwr ser ut som jag har hästhovar som papo brukar säy
 
 
oooooh selfie xd
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback