alltså herre

gud, jag har aldrig behövt stå och försöka trycka på mig kläder, MINA KLÄDER! skulle
försöka testa ett par gamla jeans som jag köpte förra sommaren tror jag, eller om det bara
var nu iår. jaja hur som haver...så får jag inte på mig dom.....haha! alltså detär ju hemsk, nu lär
jag väl köpa en helt ny garderob eller? fick nästan på mig dom helt, efter några minuters slit och
pustande och några sömmar som gick sönder hehe (ni vet det där ljudet)..sen ska vi inte ens tala om
hur strama vissa jackor/tighta tröjor är ;( .jaja hur som helst..
är inte van, och känner en tjockhetskänsla när jag egentligen vet att JAG inte är närheten av tjock haha..
men månaderna under gmun så förändrades min kropp nå jävligt, fast till det bättre. gick väl upp cirka
9 kg i bara muskler! men den där tanken är så dryg, att man inte kan ha sina snygga jeans för att
röven har blivit för stor.....men egentligen borde jag ju istället se det som någon positivt, eller hur?;D
 
 
hahaha här tyckte jag att jag hade muskler :( tragiskt....
 
lite skillnad va? haha
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback