when you see the results

Its become an addiction
 
Blev en joggingrunda på 8 km med lite inslag med pw, kan säga att det var sjukt påfrestande för lungorna när jag sprang fort i kylan redan från start, så var tvungen att trappa ner och ta det lungt. kändes som lungan skulle kollapsa! #jaidagvarjagklen
Men var ut och rörde på mig iaf ;) sen körde jag lite magövningar inomhus och avslutade passet med 4x1min planka, orkar inte skriva resten av övningarna! Nu ska jag duscha och sova, är sjukt trött. Jobbat från 07.30 till 19 sen blev det lite mat och träning. Imorgon blir det nog ett lungt gympass :) 
Puss och godnatt
 
 
om folk stör sig på att jag lägger upp bilder i sport bh så kan ni sluta läsa min blogg :) ska börja skriva mer om min träning och då kommer det att läggas upp fler bilder, ni har isåfall en skev syn om ni stör er på hud. Tack!

frida

Du kanske borde utbilda dig till PT :D

Svar: Hah ja faktiskt, skulle va kul :D kan bli din!
Sofia Westman

2014-04-27 / 22:56:50
Frida

yey :D

Svar: :DDDDDDDDD
Sofia Westman

2014-04-29 / 11:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback