tja tja bloggen

sista introduktionspasset är nu avklarat, och jag kan säga att jag trivs hur
bra som helst, jobb ska vara roligt att gå till! :D hursomhelst så tror jag att
jag kommer stormtrivas! är helt proppmätt, självklart hade dom ett stort
påskägg på jobbet som jag (såklart) inte kan hålla mina fingrar ifrån ;) 
en gång godisråtta alltid en godisråtta, tyvärr,.....
 
imorgon blir det gym hehe, sen ska jag träna dressyr på bollan! bara att
öva inför månadens kommande dressyrtävling, det närmar sig like A THUNDER.
meeeen vafaaan det är ju liksom påsk snart???!!?!??!??!?!??! får se om jag
ska gå ut hehe, orkar fasen inte dricka, ska nog på elmia på fredag med johan
och fler. haha det är tydligen en stor bilmässa.........förstår dock inte hur kul det
kan vara att titta på massa bilar, roligare att köra dom! somsagt, när jag är 30 så
kommer jag äga en lamborghini eller någon annan sportbil, det har jag lovat mig själv!
 
nejmensåatte.....annars då? hoppas på fint väder, ledig i helgen så ska bara glassa
runt och steka som en riktig stureplanare.
 
och förresten när jag ändå är i farten, USCH på er människor som skaffar facebookkonton
åt era barn. HUR FAN KAN MAN SKAFFA FACEBOOK ÅT EN ETTÅRIG UNGE ELLER
vilka åldrar dom nu har, det är ju fan pinsamt så man skäms. 
 
sofia 16 år, eller 17.
skaplig hårväxt man hade då, och hur fan tänkte man med ögonbrynen? små
streck bara haha :( aja, man tyckte det väl var snyggt då!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback