tävling

Idag har jag debuterat första dressyrtävlingen med bolero, kan säga att jag iaf är nöjd! :) 
Blev en fjärde placering inviduellt & vinst med laget i första omgången :) red på 66, 90% , är helt okej men allt kan bli bättre och med mer träning så kommer vi förhoppningsvis hinna starta någon medelsvår klass innan tävlingasäsongen är slut! 
 
Så jävla härligt väder idag, riktig sommarvärme! Kändes som jag dock skulle tuppa av där i värmen, att rida en häst som bollan tar på krafterna kan jag säga! Ingen häst man bara kan glida runt på som bara går där, är glad att mina hästar jag haft verkligen varit svåra. Man lär sig så mycket på det! Hursomhelst så är det bara att tagga om på nytt och sikta på nästa tävling
 
Adios amigos! ★
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback