stop

Godmorgon!
Imorse när jag vaknade så stråååålade solen ♡ och nu är påsken över så nu är det back to basic
igen. Har känt mig sjukt uppsvälld och bara ätit allt som funnits framme, och nu känner jag mig helt slutkörd av all matätning.  jag mår illa och man känner hur dåligt min kropp mår av all överkonsumerad mat med fel fett, överdrivet socker osv. 
 
Men nu är det nya tag, idag går jag på 5:2. Har någon hört talas om den? Inte för att banta utan mer för att rensa kroppen. Dricka mycket vatten och äta nyttig lågkalori mat. Detoxa. Hur som helst så vet jag inte hur länge jag ska köra, men är inte så noga med kalorierna. Ska försöka ligga under 1000 kcal dom dagarna, eftersom jag tränar mycket så måste kroppen ha energi i magen för att kunna få energi, om du inte har ätit så tar den energi från musklerna istället, och det vill man ju ikke!
Sååå önska mig lycka till :D
Startar dagen med mycket vatten, en tallrik gröt.
Ca 1 dl havregryn, skivat äpple toppat med kanel. Ska köpa hem mandelmjölk istället för lättmjölk . Kcal = ca 163 kcal 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback