solen ☆★

God eftermiddag folket! 
Sitter ute på ballen och får i mig lite d-vitamin utav härliga solen! Hur underbart glad blir man inte av lite sol? MER SOL ÅT FOLKET ♡ 
Annars då? Har vart till kupolen på förmiddagen med min käraste och shoppat lite, blev inte så mycket shopping för mig dock, idag var det johan som var tjejen och jag var killen som otåligt satt utanför provhytten och vänta ;) ska väl snart byta om till gymkläder och köra ett riktigt bra röv och ben pass på gymmet medan andra kan dra i sig massa gift i kroppen denna afton! ;) närå men jag orkar fan inte gå ut..
 
Förresten, fatta vad solen är farlig. Jag är ingen solare direkt, är mer en skuggmänniska ;) tycker att det är fett ovärt att ligga och pressa i flera timmar för att få en veckas färg. Tror jag kommr tacka mig själv om 20 år! Använder istället bus jag, världens bästa från vita liberata! Sen kan man alltid fuska med solpuder ;) haha meeen guuu jag låter som.värsta bitterf*****...klart jag också solar ;) men det gäller att vara försiktig, use protecion! 
 
Puss
 
 
 
the look you have when you are the one waiting for your boyfriend 2 b done. 

Michaela :)

Tänkte bara höra vart du köpt dina solglasögon? Letar nämligen efter ett par sådana :))

Svar: Hej! Haha otippat nog så köpte jag dessa på dollarstore, men Såg även att de hade flera och snyggare modeller på ur & penn :)
Sofia Westman

2014-04-20 / 18:55:08
URL: http://michaelaakf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback