påskhelg

Efter den här påsken är jag död. Snacka om matfrossa till 100 % , tar jag fram en nål nu och trycker i min mage så sprängs den! 
Har umgåtts med frida nu på kvällen, haha lika roligt som alltid! Just nu vill jag bara lägga mig och dö i sängen & jag BOKATSAVLIGT hatar när man är trött och måste borsta gaddarna och tvätta bort smink, uteliggare måste fan ha det bra alltså! #ilandsproblemeller? #sofiaproblem
 
Nää usch, måste sluta med att vara så bekväm igen, för någon månad sen skulle jag kunna döda för att sova i min egen säng. så ibland måste man stanna upp och tänka på hur jävla bra man egentligen har det! 
Har borstat tänderna i 10 min nu, är det ens bra? Borstar tänderna ca 10-15 minuter varje kväll :O #hejtilllöständeritjugoårsålder #jagmåsteslutagörahashtags 
 
Nu ska jag faktiskt dra på mig nattmössan och sova, är ju en ny dag imorgon (eller idag) också! Hoppas på lika underbart väder, får se hur bra johan mår imorgon då! Stackars pojk som har tränat ben idag....när killar har ont får man verkligen höra det 100 gånger, tur vi tjejer aldrig klagar ;) 
Har dom aldrig fattat att det är #nopainnogain? 
#detskagöraont #hahahejagärdryg
 
Puss & godnatt
 
Tog en eller två #selfies idag efter påskmaten
 
 
 
va tvungen att ta en på min snygga kåmpiz å
 
 

frido

HAHA jag ser ju helt sne ut i ansiktet! ;)

Svar: Hahaha ja
Sofia Westman

2014-04-21 / 16:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback