no money on my mind

Godmorgon! 
Fyfan, är svintrött...blev ett kvällspass på gymmet med johan igår, hade fokus på triceps/biceps. Blöööö känner mig lite halvt förlamad idag! Nu ska jag försöka vakna till liv och ut och springa lite, jobbar mitt första nattpass idag, spännande! Så ska bara ta det lungt och vila alt. Försöka sova på eftermiddagen så jag kan hålla mig vaken! Får väl göra massa squats och armhävningar inatt för att hålla lite fokus haha ;) 
 
Var till borlänge igår med jennifer! Köpte linser och nya glasögon. ........sved i plånboken! Men det är inte lätt att bli äldre och blindare ;) tänker på min framtid haha. Sen blev det lite annat smått och plock, bla annat två nya frisörsaxar, så nu kan jag fortsätta klippa!
 
Puss & kram! 
 
 
blev en ny kepa, skönt när man har flottiga hår dagar eller när man är lat och inte orkar fixa håret!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback