natti natti

Åh med det säger jag godnatt! 
Dagen har vart väldigt seg, dressyrträningen gick helt ok, börjar bli lite små nervös inför tävlingen! Även fast det är en liten tävling så spelar fortfarande nerverna sitt spratt ;) 
Och förresten, jag har blivit mamma i tjugoårsåldern. Min son heter johan och är 23 år!  Alltså jag blir galen, får tjata och gnata om allting! Han borstar aldrig tänderna för han jämt somnar, och jag får påminna han hundra gånger att ta av sig kläderna (usch va hemskt det där lät) för annars sover han med dom på....det sista jag gjorde nu va; mennnnnn gå upp nu och somna inte om för du måste borsta tänderna. 
Jahapp....tror ni inte han ligger däckad med kläderna på nudå? Det är inte lätt alltså...
 
IMORGON FÅR NI SE EN ÖVERRASKNING!!!!! :D 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback