men drömmen i oss lever och hoppet finns alltid kvar

Godmorgon! 
Är helt dödstrött bokstavligen...ansiktet är som en svullen bulldog och ögonen som två tepåsar, snyggt! Vaknar alltid såhär snygg varje morgon.....
 
Igår kväll blev det sent nattgym, när jag väl är på gymmet brukar min policy vara att kö slut på mig, därför tycker jag det är skönt att vara där sent så man bara kan dra hem och däcka i sängen! 
Uppvärmning: 15 min crosstrainer
10x4 benspark
10×4 sidospark (blev skit fail)
10×4 lunges 20 kg dvs utfallssteg
15×4 höftböjaren 15 kg
Avslutning 5 km löpning
Kan erkänna att mina muskler var så slut, så blandade pw med löpning för dom krampade så jäkligt. 
 
Nu ska jag upp och göra ordning mig för en tripp till Borlänge med Jennifer! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback