man blir ju ruinerad

farligt att shoppa via internet, ett litet klick så däääääär försvann massor av pengar!
livsfarligt.......
mina exuviance produkter är ju slut, så beställde hem nya, två ansiktskrämer och en rengöring
för 1100 :- inte illa pinkat, får fan hoppas att det är bra grejjer! 
blev inget elmia idag, jag och johan fick för oss att åka till mcdonalds igår natt vid ett och äta haha....
där försvann mitt nyttiga liv, och fyfan vad dåligt jag mådde efter, ville typ spy upp allt efter! 
några tuggor var goda, sen är det ju som vanligt att man måste tvinga sig i det sista bara "för att" ;)
 
ikväll blir det nog bio, känner mig sjukt rastlös och allmänt äcklig, en såndär riktigt skabbdag...
skitigt och flottigt hår, skitiga kläder och känner mig allmänt fet och äcklig helt enkelt haha...
I think we all have those days...
 
tjaa annars då? vill träna, men dethär jävla pissvädret gör mig sjukt omotiverad att ens röra på
mig...så ja
 
puss
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback