kvällspass

Godkväll bloggen!
Ligger helt död i sängen och det ska bliii så skönt att sova, jobbar långpass imorgon så behöver all sömn jag kan få (: 
Idag har varit en bra & härlig dag, va med Jennifer på morgonen så åkte vi till Nathalie och var där fram tills ett typ :) sen har jag umgåtts med min käraste och vi har även varit till gymmet, jag köttade på ett bra benpass idag! Ökade på vikterna lite, tog 130 kg på benpress. Så nu är målet nära ;) tror vi ökar målet till 200 kg istället! (Börjar bli kaxig) 
Körde 10x4 benspark 15 kg vardera ben 
Benpress axelbrett 100 kg 10x4
Benpress ben ihop 100 kg 10x4
Benpress tå utanför 10×4 100 kg
8×4 vanliga benpress 130 kg
Knäböj stång 30 kg 10x4
Knäböj stång 50 kg 10x4 med några fail ;) 
Tror det var allt, kan säga att mina ben är som bly!
 
Puss & godnatt
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback