jävla regn

Åh den här dagen började ikke bra, skulle iväg på arbetsinterjuv i Borlänge, sen när jag var i säter så ringde chefen och sa att han var sjuk, så ja..hä va bara å vända skutan och åka hemåt! 
 
Så nu sitter jag och tittar på the kardashians, har krigat för att få gång en brasjävel haha :(
Diskmaskinen funkar inte & jag har ett fett diskberg som måste diskas...haha åh vad problem jag har! Sen blir det väl stallet, träna och städa rummet, imorgon ska jag på en annan arbetsintervju,  allt kommer på en gång! 
men bara se allt positivt :D 
 
Skulle behöva lite sol, och sömn. Känner mig som en vandrande zombie. Man blir såååå jävla pigg av solen! 
 
Bästa med solen är väl att håret blir lite ljusare och fräschare #nofilterneeded xd


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback