ive got the magic in me

hej! Fyfan säger jag bae.....min förkylning går bara fram och tillbaka! Vet inte hur jag ska göra?Som en jäkla berg och dalbana. 
Hur somhelst, försöker äta upp gröten. Men av någon konstig anledning så har jag inte ens matlust......blir väl en stor kaffe istället! 
ÅÅÅÅÅH justja gott folk, gjorde världens godaste superduperbästasmoothiejagnågonsingjorttyp
And you will need:
*en banan
*a lot of blåbär
*a lot of hallon
*kokosflingor
*mjölk
*ett kök
*en bunke
*en mixer
*ett fungerande eluttag
*två händer
*ögon som du kan se med
*smaklökar så du kan smaka denna underbara skapelse. 
 
Oooobs komihåg att bären måååååste vara frysta, annars får ni ingen bra tjocklek! Ha i massa is annars!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback