godmorgon

Guten morgen! Solen skiner = en mycket gladare & piggare sofia! ☆☆☆ förresten, hatar samsung eftersom alla andra med iphones kan göra massa roliga smajlisar meden jag bara kan göra ♡♥▲▼▶◀☆★♣♧:-D haha YEY! ;) 
 
Sitter med en stor kopp kaffe och läser lite ur en ny bok som jag köpte häromdagen, 5-2 kokboken heter den! Massa tips och bra recept på lågkalori mat. Dock ganska avancerade recept för moi med tanke på att jag inte är Sveriges mästerkock direkt. MEN jag kan säga att jag är glad att jag ändrat om min kost, för nu kan jag inte ens äta makaroner och kötbullar längre. Det ända jag ser framför mig är platt, tråkig mat! Nu måste jag ha grööööööönt, hä ska  vara färg! Mår illa när jag ser flottmat, eller FOLK som äter flottmat haha! Typ på jobbet när någon värmer en gorbys panpizza så vill jag bara spy och säga; hur kan du äta dendär? Vet du vad dålig energi den där saken bidrar med, och på att inte tala om vad den innehåller! Haha whats happened tooo me?!?!?!?!?!??!?!?! Fast klart jag också äter flott (ibland hehe) men det är ju som vanligt, det går inte bra när andra gör det men när man gör det själv är det okej! ;)
 
Ska bara dricka upp kaffet och ta mig ut på en liten promenad med hundarna, sen blir det frukost och hjälpa pappa lite på jobbet! 
 
Ciaaaao @mig0zzzz
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback