gladiatorerna

Hejhopptjaarå
Ligger i soffan och fiser haha, mamma och pappa är as sura, så nu har mamma gått och lagt sig och pappa har flyttat längre bort. Johan ligger bara och skrattar & tar skiten (like always;)  
Haha! Vadfaan vet inte vad jag har ätit:(
 
Har tittat lite på gladiatorerna, mamms å papps tycker att jag ska söka som utmanare, ren finsk vilja! ☆☆ haha, får se då! Kul att ha som mål i träningen. Idag döda jag röv & ben på gymmet, körde olika set i benpressen på 100 kg, målet till juni är 160! Tror ni jag klarar? Sen håller jag på att lära mig rena pull ups, grymt svårt när man inte har tekniken. Tränar upp lite småmuskler i en "pullups maskin" där den tar dom muskler man använder i en pull up. 
 
Annars då? Imorgon blir det jobb 7-2 sen vidare mot två stall, rida jonnas unghäst -> vidare till min callemann ♡ 
 
Puss
 
#menspännnndå #gammalbildmenvadå

frifffi

sök till gladiatorerna!!!! :D

Svar: Haha jaaa får laaa siii då! :D
Sofia Westman

2014-04-14 / 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback