glad påsk!

Meeen hallå glad påsk!! Glömde helt bort att säga det förut ;) ligger som en zombie i sängen och är helt förstoppad. Har fan gluffsat och ätit konstant idag..inte har jag tränat heller! Har dessutom lite beslutsångest ifall om jag ska gå ut imorgon eller inte?! Är ju mkt folk som ska ut meeen jag vet inte om jag orkar haha :( aja det är ju inga stora problem, hä lösä sä alltid! 
 
10 saker ni inte visste om mig 
 
* jag tycker inte om att vara i centrum
 
* jag har ett starkt psyke
 
* jag tror på övernaturliga saker
 
* jag tittar mig i spegeln några hundra gånger per dag
 
* jag är väldigt seg, har svårt att komma igång med saker och ting
 
* jag har alltid skitigt runt omkring mig
 
* jag är inte så feminim av mig haha
 
*den enda gången jag fixar mig riktigt är när jag ska gå ut och festa, vilket är typ aldrig
 
*jag tycker alkohol är svinäckligt
 
*jag är jävligt rolig (tycker jag) haha
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback