beastmode

Fyfan är verkligen helt slut, kroppen är genomkörd till max (känns det som) även fast jag inte orkade så drog jag till gymmet motvilligt efter att ha skjutit upp det fram till kl nio på kvällen haha ; ( när jag kom dit kände jag mig as seg och som en degklump typ...men det släppte efter jag värmt upp! Brukar springa på bandet för att få upp en bra puls, idag blev det uppvärmning 1, 5 km på bandet, sedan körde jag  rygg. Och fyfan jag säger då det, egen kroppsvikts övningar är sjukt underskattat! 
 
Började med 4×10 armhävningar på tå och 4×10 höga rygglyft, sen y-t-i 4×10 (du gör som ett rygglyft men istället för att gå ner håller du kvar överkroppen och formar armarna först som ett y, sen t och avslutningsvis i. Repetera. 
Sen körde jag i pull ups maskinen, hantelbox, och några andra övningar som tyvärr jag inte har nått bra namn på! Aja blev trött i musklisarna iaf.
Sen avslutade jag passet med ca 5,3 km löpning på bandet :) 
 
Vad har vi lärt oss av detta? Bättre att gå till gymmet och köra ett jävligt bra pass eller skitpass, huvudsakligen du är där och gör någonting istället för att ligga på soffan, det ger resultat i det långa loppet, alla sätt är bra förutom dom dåliga! 
 
Nu kommer jag sova gott :)
Puss & Godnatt
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback