att dra sig i sängen

Att dra sig i sängen måste väl vara det allra bästa! Har fortfarande sån sjuk träningsvärk i vaderna trots det var flera dagar sedan jag gymmade ben, skapligt sönderslitna muskler? tror jag det blev av tåhävningar i smithmaskin.
 
Igår blev det inget gym utan konditionsträning istället! Gick helt okej, sprang ca 8 km och tröck på hyffsat bra på hemvägen. Var så dum & sprang på kvällen när det var kallt hehe....
 
Idag blir det kvällsjobb, sista dagen på introduktion! Blir nog bra det här, dock väldigt långa pass samt nattpass, men natt vill jag ju jobba så! (Y) 
 
Annars då? Tror jag tränar lite egen kroppsvikts övningar hemma idag, beroende på vädret för att variera träningen lite och inte bara köra med vikter. Men viii höres senare 
 
Ciaoooo! 
 
 
åh fyfan detta är en knepig situation...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback