back to K3

nu sitter jag på tåget tillbaka till Karlsborg!
har vart hemma på permission hela helgen, en väldigt välbehövlig vila kan jag lova! har varit helt slut i kroppen, tänk känslan att du har blivit överkörd av en lastbil och sedan lyckats överlevt! ;)
 
påbörjar den tredje veckan nu, har faktiskt gått sjukt fort! dom värsta två inledningsveckorna är över nu & jag överdriver inte när jag säger att dom var en ren pina mestadels psykiskt. över 30 % av alla rekryter hoppade av första veckan, någon drog hem redan första dagen!
 
har fått lite frågor om gmun, bara att ställa frågor bland kommentarerna så svarar jag mer än gärna om gmun!
kommer hem till helgen igen, så det känns skönt! :) ska samtidigt bli roligt att åka tillbaka, vi är ett sådant härligt gäng som bara gör det roligt!
är mest nervös för att jag blir gruppchef imorgon, men bara att bita i och kötta!
 
pyss
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback