snart klar

nu är jag påväg hem till lillla dalarna igen! inte för att Karlsborg är så stort men ;)
alltså herregud vad fort gmun har gått! när jag kommer tillbaka efter permissen har jag bara 2,5 vecka kvar på utbildningen! helt sick! är lite blandade känslor faktiskt, samtidigt som det vart ett rent helvete så kommer man sakna hela plutonen så mycket! men nu ska jag ta vara på det lilla som är kvar & ge allt som jag kan! sen är det bara att tagga för mördarveckan sen muckfesten som kommer bli fantastisk i Göteborg med hela tredje bästa pluton!
 
 
men först och främst ska jag bara hem och njuta av långhelgen och umgås med familjen och saknade personer ♡♡♥♥♥♡♥♥♥♥♡
 
har cirkus två timmar kvar, sen är jag hemma!! :D
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback