inviger nya jackan

inviger nya jackan
herre min skapare vad jag är kär!
hur jävla varm som helst, kommer stå emot vilket jäkla snöoväder som. helst! kanske ska smuggla med den till militären?
 
är faktiskt lite småsur över att det blivit snö...har inge lust att ligga ute i fält och frysa i en skyttevärn med massa snö! haha kan den inte komma om tre veckor istället?
 
men idag när jag var ute och gick med hunden så var det faktiskt en riktig energikick! herre min skapare, jag har faktiskt saknat mysiga snön! men somsagt, kika gärna fram om tre veckor! då är du mer än välkommen ♡
 
 
 
och ja, jag måste använda framkameran....haha klumpen herself har ju klantat till och haft sönder bakkameran så den är helt värdelös att fota med
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback